עוזרת מחקר למעבדה לנוירופסיכיאטריה

חברה/מעבדה: 
מיקום משרה: 
המערך הפסיכיאטרי באיכילוב
תיאור משרה: 

פרוייקט מחקר ייחודי שממומן על ידי הקרן הישראלית למדע (ISF) למשך כ 3 שנים המשלב מספר מעבדות באיכילוב בשיתוף עם אוניברסיטת בר אילן והאוניברסיטה העברית. הפרויקט הוא שיתוף פעולה של המערך הפסיכיאטרי, הנוירולוגי והנוירוכירורגי באיכילוב בהובלת ד"ר רננה איתן.

הפרוייקט עוסק במעקב אחר חולים שעברו השתלת קוצב מוחי (DBS) באמצעות הדמייה (MRI), רישומים אלקטרופיזיולוגיים מהמוח ומהמקרקפת (Single unit ,LFP, EEG), מטלות קוגניטיביות, שאלונים קליניים, מעבדת שינה ומדדי תנועה. מטרת המחקר היא פיתוח מודלים נוירופסיכיאטרים של מחלות נוירולוגיות ונוירופסיכיאטריות לצורך קידום של רפואה מותאמת אישית.

דף המעבדה: https://rnd.tasmc.org.il/laboratories/the-neuropsychiatry-lab-dr-renana-eitan/

תיאור תפקיד: רישום פעילות מוחית, העברת שאלונים וביצוע מטלות ממוחשבות. ניהול נתונים וסיוע בעבודת מחקר שוטפת (עיבוד נתונים וסטטיסטיקה, בהתאם לרמת הידע). מעקב וקשר עם המטופלים לאורך המחקר. תיאום עבודה בין המעבדות השונות והצוותים הקליניים. עבודה למול גורמים שונים בבית החולים ובאוניברסיטה כגון מו"פ, הנה"ח, רכש, מעבדות ועוד. עריכה והגשת בקשות מחקר לוועדת הלסינקי (תוכנת מטרות) ותיעוד הליכי מחקר. עבודה עם REDCAP ומערכות מידע ממוחשבות של בית החולים. עבודה עם החוקרים השונים, השתתפות בישיבות מחקר ועזרה בארגון כנסים / הצגות בכנסים.

היקף משרה: משרה מלאה, ימים א-'ה' עבודה במרכז הרפואי איכילוב, במערך הפסיכיאטרי (לא היברידי) 8 שעות עבודה ביום (שעות עבודה של בית חולים 8-16) העסקה מיידית (בפרוצדורה קליטה של כוח אדם בבית החולים שכולל: חיסונים, בדיקת רישום פלילי לגברים, אישור רפואי ועוד)

דרישות משרה: 
  • תואר ראשון לפחות במדעי החיים / מדעי המוח / מדעי הרפואה / פסיכולוגיה / קוגניציה / סיעוד
  • יכולת התנסחות גבוהה ושליטה מלאה בעברית ובאנגלית.
  • כישורים בינאישיים ברמה גבוהה. יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • עניין בעבודה עם אוכלוסיות קליניות
  • תעודת GCP או CRA/ICH-GCP. – יתרון.
  • ניסיון עבודה קודם בבית חולים - יתרון.
  • נסיון עם תוכנות לניתוח נתונים כגון מטלאב ו/או פייתון – יתרון.
תאריך פרסום המשרה: 
רביעי, מאי 24, 2023
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>